BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 19, 2010

memory like a hell

smlm aku mimpi die..aku kwn ngn die dri sek rendh lagi..orng pelik cmne aku ley rapat ngn die..coz orng ramai xsuke ngn die...aku memng syg kat die..dh 2tahun kitorng xkwn..sebb die xnk kwn ngn aku..padahal aku xtau ape salah aku..die pechkn sume rhsie aku,,,kwn mkn kwn..ape yg aku ley harap kat die lagi???die kuar ngn bf aku senyap2..nk bankin dwet dlm bank bf aku..nape die sanggup wat cmni???bagi baju kat bf aku?bagi rantai???one day aku lepaskn bf aku..tp die xde lak nk cple ngn bf aku..bole pulak die ckp,,,ko jgn risaula..aku xde hati pon kat bf ko..wtf???die ckp aku bitch pulak en..pastu aku dh mintak maaf elok2..die ley ckp lak aku dah xley nk kwn ngn ko lagi..then aku ckpla barang2 ko bagi aku ney cmne..then die jwb,,aku xheran pon,,ko buang pon xpe..aku tawla..ko kaye..aku xsetaraf ngn ko nk berkwn..?????seyesla..die yg wat salah kat aku..aku lak kene cmni..start dri aretuh aku memng xkn nak ade lagi kwn baekla..tahla..rase cm diperbodohkan..then jual citer2 pulak kat kwn2 aku pegi tukar pulak citer..bak kate kwn2 aku..die nak cri simpati...tetibe aretuh aku nmpk die 0n9..aku pon buzzla kat ym,,..then die ckp..perlu ke cri die..xpela..aku bukan ape..aku nk tanye khabar...aku xkesah ape bende die fitnah aku,..aku redha je..aku xrugi..aku taw skunk die xramai kwn..paling xsangke en aku add die kat fb,tp die xpenh approve then aku taw lak after that die block aku..xtau ape best word to describe such a person like u..aku xnkla sebut name ko..wat dosa aku je nnti..pengajarannye..aku nyesal buat baek sgt ngn orng bodoh cmni..menyesal aku menangis sebb syg sgt kwn cmni..

0 comments: