BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 10, 2011

mama dtg lunch

10/2/10
10:10a.m

me:mama, jom lunch ngn elyn areney,bosanla......
mama:pukul bape adik free??..then mama kol time aku nak p photostat nota dekat area bakery.
me:elo2..mama..
mama:adik,mama xde ketela..bame nak gune kete..cmne ek?adik free pukul bape?
me:elyn tgh free skunk smpai kol 4..
mama:cmne law mama suh bame anta??
me:oke2..nnti elyn anta mama balik pastuh..
mama:erm..adik2..nnti ape2hal mama kol adik ye..
me:bye mama..

after 20minutes
mama pon kol

me:elo2..xdengarla..aku pon berjalan2 cri tempat yg sesuai...then mama kol lagi..maklumla line kat library xclear..then mama kol lagi
mama:adek2..mama tunggu adek kat bus stop depan UKM taw,,
me:nape???
mama:sebb bame nak cepat..
me:arghh??ala..elyn kat library ney..mane bwk kete..kete kat kolej.
mama:yela2..mama dtg library..adek tunggu skunk..

aku punye kelam kabut lari..semngat..rindu punye pasal.haaa

thanks mama sebab datang,,haaa..dpt makan ikan bakar.kambing bakar..kwn mama belnje..hee...then p econsave beli barang dapur n makanan sket..

mama:adek xde kelas ke?
me:adela.hee..pukul 4 ptg ney..
mama:jom2..cepat..
me:.yela..tp aku tgk mama aku ntgh cri vcd korea lagi,,jam dh pukul 4ptg.haa
mama:xpe2..lmbat pon adek pegi gak..
me:ala..xkn nak p kuliah bwk barang2 dri econsave bagai.haaa
mama:xpeke?ponteng sebb mama???
me:ala..mama tuh sakan bershopping..
mama:ala..sape yang ajak mama tadi,,mama memang nak beli.
me:xpe2.haa
p/s:tq abg ameer hanta mama jumpe elyn kat UKM

0 comments: