BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 27, 2010

menjerit

smlm aku exm ABM.asas biologi molecule..aku exm kat dewan canselori UKM.exm start pukul 8 mlm..memng nervousla..bukak2 je soalan..memng xley jwb lngsung..glela...tgk bahagian b n c ade yg mcm xpenh belajar je..redha jela..memng sakit atila...pastu dh pukul 10,sume orng p anta kertas memasing kat depan..ney cm 1st timela,,selalunye ade orng kutip...tp law wat cmni lagi bagusla..cepatla balik kan.hahahaa..aku kuar dri dewan je..aku dectar aku terus menjerit mcm orng giler..haram2...dhla kene jln kaki balik kolej.perut memng lapala..then xbwk dwet...balikla dulu bilik..pastu smpai cafe lak aku order roti hamlet..tgh2 mkn2 aku ckpla ngn aida,classmate aku..lapa lagila..then aku pon ordeer n.grng ayam merah..gle melantak pulak aku en..dpt pulak tgk transformer kat tv..memng bestla..smpai bilik terus layan movie..hahahtp memng tensionla..areney aku xde exm relak je..xstudy komputer..aku xtaula nk study ape

0 comments: