BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 9, 2011

my birthday party!!!

5 times celebration



on my 1st day,at ice room.TQ syg





on my 2nd day with love,amin



from left:amin,me,sabby,adie,n aida

TQ for the chocolate fudge cake:)


syg with sabby<3



with tika n miera



with my cousin amiera




thansk guys dtg!!!syg korng!!!
seat form left: sabby,me,aida,adie
stand form left: miera,tika,syaza,ili



on my 3rd day at secret recipe,semenyih



TQ abang izud for the durian cake




on 4th day.Tq beby for the chocolate moist cake:)



at chicken rice shop,alamanda



this is my beby,nadiah<3


tahun ney birthday aku sambut 4 hari..first day with my bf..2nd day with my beloved friends,3rd day with my brother,4th day smbut ngn adek angkat aku.thanks for everyone sebab aku rase happy sgt dpt makan kek 4 kali.kali ke 5 with abg ame..tp gmbar xde,hee..syg korng sgt2..

Tq tika hadiah..dpt baju n cardigan..
Tq to ili n syaza untuk gelang kaki:)

0 comments: