BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 28, 2011

medan

dekat hotel


danau toba


dekat umah auntie ani,1st time naek beca.suke<3


trip for about 6days 5 nights was so adventure!nape2?sebb,berjalan gile.1st day smpai sane dh p spa oke!name spa tuh jw spa,aku la yg nmpak..so terus benti dri van angkut turun depan spa.hehe..actually aku nk mutah naek van tuh sebb ramai orng.ahhaha....aku ape lagi wat facial treatment.my mum n kwn die,auntie ida wat lulur n massage complete set..sane murah baru je 150 ribu rupiah..dlm rm70 dwet kite..then shopping2.

esoknya jam 9 pagi bergerak p danau toba from medan took 4 hours..then tido sane semlm..sejuk gile oke..mndi kolam mengigil2 je..kats ane mcm2 aku beli ole2..si amin bagi rm100 dh abes aku gune.hoohoh...then balik je dri sane ptg tuh p acheh lak.hehehe

kat sane pon mama n kwn die berurut..hhaha..aku xdela..wat lulur muke je..hehehe.then tdo semlm...esoknye berangkat pulang ke medan naek keta sewa..dekat sane bnyak gune kete toyota..avanzala...bersepah2.ahhaha

esoknye kitorng jalan2 kat careffour medan.bestla..jenama roxy,billabong,quicksilver sume 1/2 harge dri malaysia..xke gile.ahhaha..tp mls nak beli sebb my mum baru je belikan cincin emas putih kat pekan medan..cntik..comel je..my bf ckp cntik<3

kat sane aku beli sim indon,,haha..nak contact bf tersyg..winduu..smpai demm2 rindu die taw.hehehe..

oke,ari isnin kami bergerak dri umah 6.30 pagi sebab flight kol 8 pagi waktu indon..sane lewat sejam dri malaysia..smpai2 je klia aku terus tukat sim celcom n contact bf aku..windunye...die nak dtg rabu ney..yeay!!!hahaahah




0 comments: