BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 20, 2010

i miss u!!!!

smlm pukul 11:16mlm syg kol..huhuuh...die request sy nyanyi lagu sempurna yg gita gutawa tu nyanyi..tp sye mintak die nyanyi lagu suara yg hijau daun nyanyi tue:)..bole pulak die bisik2..xbestla pulak..neyla akibat law dh 18 hari xjumpe kan...hhuuh..windu memng windu.adoi..tp xtaula nk watpe..sye pon ckpla kelakarla nk nyanyi lagu sempurna dlm phone..hahah...then asek gelak je..last2..die mintak jugak so sye pon nyanyila..die pulak happy;) at least dptla lepas windu kan syg..huhuh..then sye pon tido sebb dh saket perut sgt2 n lagi2 period pain lak..xlarat nk mengadap lappy...i miss u syg!!!!tq taw kol..sorry gado2 je..gado tandenye syg kan..heheh..t kite jumpe..sye nyanyi lagu ney untk awak,k..


gita gutawa-sempurna

Kau begitu sempurna
Di mataku kau begitu indah
Kau membuat diriku
Akan selalu memujamu

Di setiap langkahku
Kukan selalu memikirkan dirimu
Tak bisa ku bayangkan
Hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu manghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku, lengkapi diriku

Oh sayangku kau begitu...
Sempurna...

Kau genggam tanganku...
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata
Dan hapuskan semua sesalku

Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu manghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku, lengkapi diriku

Oh sayangku kau begitu...
Sempurna...

Kau adalah hidupku, lengkapi diriku
Oh sayangku kau begitu...
Sempurna...
Sempurna...
Sempurna...


hijau daun-suara(ku berharap)

Di sini aku masih sendiri
Merenungi hari-hari sepi
Aku tanpamu masih tanpamu

Bila esok hari datang lagi
Ku coba hadapi ‘tuk semua ini
Meski tanpamu oh meski tanpamu

Bila aku dapat bintang yang berpijar
Mentari yang tenang bersamaku di sini
Ku dapat tertawa menangis merenung
Di tempat ini aku bertahan

Chorus


Suara dengarkanlah aku
Apa khabarnya pujaan hatiku
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya
Suara dengarkanlah aku
Apakah aku selalu di hatinya
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya
Kalau ku masih tetap disini
Ku lewati semua yang terjadi
Aku menunggumu aku menunggu


Suara dengarkanlah aku
Apa khabarnya pujaan hatiku
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya
Suara dengarkanlah aku
Apakah aku ada di hatinya
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Ulang Chorus



0 comments: