BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 20, 2010

kenduri kahwin

neyla adam..chubbykan baby ney..

ney senior aku kahwin..

areney aku p kenduri kahwin ngn family wan n miera..aku yg drive p kenduri kahwin senior aku shahrizal..areney aku kene pulak period pain..dhla td xde selere n rase xselese je kot..lupe pulak bwk duit..haha..wan bagi rm5 isi minyakk..kelakar je mcm isi minyak moto je aku rase..hahaha..then,biler smpai umh pengantin.dhla kene parking kete jauh dri umh pengantinla..sian adam kepanasan..lame jugakla nk tunggu pengantin tu duduk atas pelamin..aku dh xtahan rase sakit...then kitorng balik.smpai umh aku..sakit ney menjadi2..aku p la mandi sume..then sapu minyak..then aku msg wan suh belikan ubat tahan sakit if die ade kuar p mane2 ke..dlm pukul 5 lebey ade pulak tetibe kereta viva masuk halaman umh aku..rupenye wan ngn bf die dtg anta ubat,,tq wan..syg ko!!!!


p/s:tq wan belikan ubat,aku dh mkn 2biji dh..dh oke sikit

0 comments: